Renault Meerdere
Liefhebber van Dakar Trucks? Help mee!
Le Dakar kan niet zonder de Nederlandse vrachtwagens en de Nederlandse truckers kunnen niet zonder Dakar. Er zijn maar weinig landen waar het truckklassement in de zwaarste rally ter wereld zo leeft als bij ons.
Voor alle geinteresseerden in de koningsklasse van deze rally is er dakartrucks.nl. Daar vind je altijd het laatste nieuws, zowel tijdens de rally zelf, maar ook de andere 50 weken per jaar wordt er regelmatig nieuws, foto's (zowel nieuwe als archieffoto's uit bijvoorbeeld de jaren '80) en filmpjes aan de site toegevoegd. Een onmisbare digitale verzamelplaats voor de liefhebber!
Lid worden is heel eenvoudig!
Einde seizoen 2015 alle video's op DVD. Bestel nu seizoen 2014
www.maishakseljd.webklik.nl maishakseljd@hotmail.com.
Renault 498 aan het gras inkuilen/ grass silage/ gras sammeln/ pit work in Doornspijk (The Netherlands/ Nederland). Renault 103.14 met een Claas Sprint 445 P zorgt voor de aanvoer.
Landbouw/Agriculture/Landwirtschaft 2015
Laatste reactie
Reacties
niet iedereen kan nieuw spul rijden...
Vind het wel mooi dat ook mensen zich zo kunnen redden en (vaak) net zulke goede resultaten halen...
vind ik persoonlijk ook niet erg om mee te rijden
Maar dat oude materiaal heeft altijd wel wat ja
Het zal mijn vader aan zijn rectum corroderen, wat @radium45 denkt over de shovel... En zo zijn er tal van andere boeren, die zo denken...
Dat moet je ook willen....
Dan is het gewoon een stukje status.. dan rijde ik liever met oude (afgeschreven) zooi dan het nieuwste van het nieuwste en niks geen eigendom....
Dan kan het nog steeds zinvol zijn.
Nieuw rijden (of beter gezegd: nieuw kopen i.p.v. gebruikt) kan ook gewoon een lagere kostprijs per draaiuur geven.
Pasgeleden zag ik nog een rekenvoorbeeldje in een blad staan waarbij de kosten per draaiuur al bij 500 uur per jaar erg dicht bij elkaar komen.
Misschien is het daarom wel beter om helemaal niet te rekenen en mooi te doen wat je zelf het beste uitkomt
Haha en een 10 serie niet?