Onbekend meerdere (diverse merken) - Vragen over het uitvijlen van de inlaat
Beste.Ik heb een oudere MF monteur gesproken die vertelde dat hij vroeger wel eens het inlaat spruitstuk uit vijlde van ongeblazen motoren. Het schijnt dat als je de inlaat pakking tegen het spruitstuk legd dat je nogal wat "vlees" overhoud bij een oudere mf. Zou dit echt iets helpen of zou deze vermogens update te verwaarlozen zijn
Een vriend van mij wou het sws gaan proberen bij zijn 3130.
Liefhebber van Dakar Trucks? Help mee!
Le Dakar kan niet zonder de Nederlandse vrachtwagens en de Nederlandse truckers kunnen niet zonder Dakar. Er zijn maar weinig landen waar het truckklassement in de zwaarste rally ter wereld zo leeft als bij ons.
Voor alle geinteresseerden in de koningsklasse van deze rally is er dakartrucks.nl. Daar vind je altijd het laatste nieuws, zowel tijdens de rally zelf, maar ook de andere 50 weken per jaar wordt er regelmatig nieuws, foto's (zowel nieuwe als archieffoto's uit bijvoorbeeld de jaren '80) en filmpjes aan de site toegevoegd. Een onmisbare digitale verzamelplaats voor de liefhebber!
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Als je alleen de inlaat wat gaat bijvijlen ga je vlgs mij niet veel merken van de pk winst .
Als je echt een verschil wilt zien , drukgevoede pomp en turbo en nog beter => andere trekker .
Net wat GD tuning Garyp al zegt. De poorten netjes op elkaar aansluiten, want groter heeft niet veel zin of je moet heel je spruitstuk en inlaat kanalen in je kop gaan aanpassen.
ik geloof ook niet dat je er 10 pk mee opschiet, maar ik vroeg me af of er mensen waren die dit verhaal kende of er ervaring mee hadden.